YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

6 Eki 2009

..Uc Boyutlu Sal,in Tarifi.....

Degerli  arkadaslar sizlere uc boyutlu sal,in tarifini veriyorum 10,ilmek yapilir kapatilir uzerine 4-horasa yapilir 3-zincir cekilir 4 -adet yapiniz yakincekimde gordugunuz gibi .ikinci siraya gelince koseleri yapiniz ,4-horosa dort zincir yine dort horosa ,uc zincir cekin yine dort horosa yapiniz,otrtayi ayni kenar gibi yapiniz islem boyle devam eder .gelelim ucuncu siraya ,kenari yine yapalim .uc zincir cekip dort horosanin ters kismina batip dort horosa yapiniz ,ornek ters taraftan yapiliyor arkadaslar saliniz bitene kadar ayni islem devam ediyor resimleri sizler icin yakin cekim yaptim dilerim anlata bildim hepinize kolay gelsin canlarim sevgiler.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık bende geçen sene örmüştüm zevkli bir örnek şimdi yeni bir şal örüyorum fıstıkıl şal diyorlar ya nihayet sonunda örnegini uğraşa uğraşa çıkardım bitirir bitirmez paylaşacağım sanada kolay gelsin canım sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım sayfama uğra mim soruların var öpüyorum