YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

12 Tem 2015

""Pembe Şal,ın Birlestirmesi Nasil Yapilir""


Orta islem tamamlandiktan sonra bol trabzanlar islenirken aralarina zincir cekilmiyecek..
Orta kismi bağlamadan once 7 zincir çekip karsi tarafin tam ortasine 8,inci zincirin ortasina tiginizi batırıp ilmegi cikarip 7 zincir yaparak yine bol trabzanlardan 1 tane alip kapatiniz ..Degerli arkadaslarim bazi arkadaslarimin anlamasi uzerine baglanti seklini yayinlamak istedim hepinize güzel bir gün dilerim kucak dolusu sevgiler.
Orta kismin baglantisi 2 zincir cekip karsi 5 zincirin ortasindan gecirip baglayip tekrar 2 zincir cekerek bol olan trabzaninin 1 tanesini icerisinden alip kapatiniz.. hepinize iyi bir hafta sonu dilerim degerli dostlarim ..sevgilermi biraktim:)

5 yorum:

maria dedi ki...

BUNA ZIUA
DRAGA YASEMINLERIM
CE MODEL FRUMOS!!!
FIRUL FRUMOS
FELICITARI
CU MULT DRAG

MARI

Unknown dedi ki...

SÜPER BİR ŞAL... AÇIKLAMASI ÇOK GÜZEL,ELLERİNE SAĞLIK.ÇOK ÇOK BEĞENDİM.SEVGİLER

aksungur46 dedi ki...

canım ellerimne sağlık çok güzel olmuş.sanada çok yakışır iyi günlerde sağlıkla giy

Márcia Santos dedi ki...

You could show you how the beginning of the shawl with flowers and the flowers point segredo.E how to do it because their work is wonderful.

Unknown dedi ki...

BEN BU ÖRNEĞİ ÇOK ARAMIŞTIM...GERÇEKTEN ÇOKMAKBULE GEÇTİ,,ELLERİNİZE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ...SEVGİLER