YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

20 Oca 2012

""Nohut ornekli bob marley sapkasi""

Hayirli bereketli mutlu bol kazancli bir hafta sonu gecriemniz dilegiyle canlarim. Ben yine sizlere bob marley turu bir bereyi paylasmak istiyorum . Nohut ornegi ordum cok guzel oldu cok guzel bir gorunumu var ormek isteyenler iste yapilisi; ..ince yunle ...11o ilmek ,baslanir ,5,cm 2,ters ,2,duz ,orunuz,. 2 ter olan yerlerden 1,ilmek artiriniz ,arka kisimdan nohut ornegini kurunuz . nohut ornegi bitince yine 2,ters,2 duz ormeye baslayiniz. 2,inci sirada duz olan yerlerden 2,kes 1,artir delik olmasi icin ,5,cm orulen lastik ornegi bitince kesip bitirelim.iki kenari dikleim, 150,zincir cekipkordon yapalim .delik olan yerleden gecirip beremizi buzelim.sikica dugum atalim ontarafa gevirim fiyonk yapalim iste sizlere bob marley beresi bayanlar icin ..nohut ornegi yapilisi ,,,kenara 1,ters orunuz .3 ,kes ,1,ilmekten 3 ilmek cikarin ,yine 3,ilmek kes,1.ilmekten,3ilmek cikariniz,on tarafa ters orunuz ,arka kisimdan yine ayni islemi yapiniz hepinize kolay gelsin sevgiler:))

11 yorum:

TATESAL dedi ki...

bere harika olmuş,ellerine sağlık arkadaşım,iyi akşamlar...

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık güzel olmuş.benim kızlar da istiyorlar bu modelde topuzlara zarar vermesin diye.tatilde örerim herhalde...şablon çok güzel olmuş ayrıca...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok güzel görünüyor.. yumuşacık.. ellerine sağlık..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

bir ara nohut örneğine takmıştım.. çok severim bu örneği..

maria dedi ki...

COK GUZEL BERE

MARI

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık çok severim bu örneği harika olmuş

Arzu'nun hobileri dedi ki...

ablacım çok güzel olmuş ellerine sağlık olsun.bende annemlerde yaparım dedim ama sıkıntıdan örgüye sarıldım,o sökülen bereden yaptım.güzel oldu siyah renk iple yaptım.Kızım çok beğendi.Paylaşmasaydın haberim olmazdı .çok sağolasın.güzel ve keyifli bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum.
Ben tatil boyunca yokum.Annemlere gidiyorum bugün,girebilirsem nete orada sana yazarım ablacım.çok öpüyorum.sevgilerimle...

el emeğim göznurum dedi ki...

ellerinize sağlık cok güzel olmuş bereniz benimde bu modelden şalım vardı

Tatlı CaDı dedi ki...

Bu sene bu şapkalar çok moda anlaşılan, arkadaşlarım da hep böyle sarkık örüyorlar şapkalarını.. nohut örneği de pek CiCi olmuş. eline sağlık Canım.. (^_^)

belguzaranne dedi ki...

GUNAYDIN ELINE SAĞLIK NOHUT ÖRNEĞİNIN MODASI HIÇ GEÇMIYOR

Unknown dedi ki...

bu örnek her yere yakışıyor..ellerinize sağlık