YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

12 Tem 2015

""Pembe Sal,in Yapilisi""



Yapilisini isteyen arkadaslarim oldu bende kıramadim çok kolay bir örnek olan bu harika şal 10 zincir çekilir ve kapatılır.bir trabzan yapılır 3 zincir çekilir yine bir trabzan yapılır. 8 tane kutu yapılarak bol trabzanlara geçilir.( ara baglamalar 5 zincir ..orta baglamalr 15 zincir her boşlugun içerisine 6 adet uzatmali trabzan yapilir ..kullandigim iplik ormo manilla pembe ,,sis 17 mm, Hepinize mutlu bir hafta dilerim sevgiler.

7 yorum:

edaca dedi ki...

ennnfesssssssssssssss olmuss paylasım ıcın tsk

yonca dedi ki...

merhaba
Ziyaretiniz için teşekkürler.Yardıma ihtiyacınız olursa yelek konusunda yazabilirsiniz.
Gerçi yaptıklarınıza baktım yardıma ihtiyacınız olmaz ,hepsi çok güzeller elinize sağlık,

http://orgu-knitting.blogspot.com/

maria dedi ki...

O METODA BUNA
FELICITARI
FOARTE FRUMOS
CU MULTA DRAGOSTE

MARI

uyar-dan dedi ki...

canım ablacığım çok teşekkürler şalın yapılışını açıklamışsın ellerin dert görmesin emeklerine sağlık çok öpüyorum hayırlı akşamlar

Lulica con cariño dedi ki...

Buenas tardes felicitaciones!! me llevo este punto esta buenisimo, muy lindo su blog, me encantaria que me visite también un beso
Lulica

Filiz dedi ki...

tek kelimeyle harika olmuş!eline sağlık,iyi günlerde severek kullanmanı dilerim.ben de şu an bir örüyorum,paylaşmak için sabırsızlanıyorum:))

Lada dedi ki...

adorei.Feliz fim de semana.com carinho.bjs lada