YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

18 Kas 2012

""Çiçek Çiçek Şal ""

Mehaba dostlarim nasilsiniz hepinize iyi aksamlar dilerim ..
Bir dergide gordum cok ilgimi cekti uc gundur yapmaya calisiyorum biraz oyalanti bir model fakat isledikce elinden birakmak istemiyor insan maglum ev isleri yemek camasir temizlik de bizleri bekliyor firsat bulur bulmaz hemen el isleriyle ugrasmak bir hobi oldu benim icin sizlede aynisiniz biliyorum bos oturmaktansa uretmek cok guzel bir sey neyse yeni ornegimi sizlerle paylasmak istedim bakarak isleyebilirmisini islersiniz islersiniz iste model hepinize kolay gelsin canlarim..( once petegi isleyip sonra ornegi kurmak icin devam edinir ..sevgilermi biraktim:))
( kullanilan sis 17,numara,) Fakat daha buyuk olusa da olabilir :))

16 yorum:

Filiz dedi ki...

harika bir örnek,çok beğendim..ne güzel şal örülür bu modelle değil mi...

filizinevi

nadidelieserler dedi ki...

slm canım nasılsın şal çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık bende bakmıştım ama örneğini çıkarmak kısmet olmadı kendine iyi bak sevgiyle sağlıkla kal...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Çok güzelmiş bizlerle paylaştığın için teşekürler ellerine sağlık.Sevgiler...

Arzu'nun hobileri dedi ki...

Günaydın ablacım.Güzel bir haftaya başlamanız dileklerimle.Günün çokkkk güzel geçsin.Kucak dolusu sevgilerimle.Çok öpüyorum.Bu dantel modelinin yapılışını sanırım osinkada görmüştüm.Çok güzel bir örnek gerçekten de.Ellerine sağlık ablacım.Hoşçakalın... :))

TATESAL dedi ki...

Şalın modelini çok beğendim ellerine sağlık,harika olmuş,sevgiler....

Daniela dedi ki...

Hola Yasemin, hermoso su trabajo. Gracias por su visita.Saludos desde Argentina.

nurayla dedi ki...

http://nuraylakalpden.blogspot.com/
merhaba....uğramana çok sevindim ..bende iadeyi ziyarete geldim...gezdim gerçekten güzel elemeklerin varmış ellerine sağlık...(sayende emeklerinin güzelliklerinide görmüş oldum sağolasın arkadaşım)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

örnek çok güzel buna kredikartla yapılan şalda diyorlar. kredi kartına sarınca yapraklar daha geniş oluyor canım. böyle çok güzel ama seni çok oyalayacak ellerine sağlık

MODA GEZGİNİ dedi ki...

Blogunu çok sewdim.çok keyif aldım canım ya..çok maharetlisin maşalllah:) ellerine sağlık hepsi çok çok güzel olmuş.izleyicin oldum.bloguma beklerim yasemincim.öpüldün.sewgiler

woolly smile dedi ki...

Bu sal cok guzelmis, ben de yapmak istiyorum. Biraz detayli anlatmaniz mumkun mu?

Magia da Inês dedi ki...


╮✿ °•.¸

Muito lindo e delicado.
Excelente trabalho!
Boa semana!
Beijinhos.
Brasil

¸.•°✿⊱╮╮
✿ °•.¸

Unknown dedi ki...

Çok kibar şal olacak bitince,kolay gelsin.

Nena dedi ki...

Olá!
Lindo,obrigada.
Bjo,Nena

Maggy dedi ki...

Hermosos trabajos,gracias por el paso a paso y desde ya te sigo... ¡aaadúuu!

http://pensamientoscoloridos.blogspot.mx/

huuuubakbi dedi ki...

çok beğendim abla örnek çok hoş

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

beyaz ve krem tonlarını şallarda daha çok seven biri olarak sizinki göz alıcı görünüyor...açıklama için de teşekkürler..