YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

17 Eki 2009

...Mimlenmisim....



Sevgili arkadaslarim http://orgucaantam.blogspot.com/ ve http://ahsen58.blogspot.com/beni mimlemisler ,kendilerine cok tesekkur ediyorum ve sorulari cevaplamaya calisayim.
1-EN SEVDIGIN 3-CICEK .

2-GERCEKLESMESI ISTEDIGINIZ 3 HAYAL.

3-EN SEVMEDIGINIZ VE EN SEVDIGINIZ HUYUNUZ.

4-GICIK OLDUGUNUZ 3 HAREKET.

5-BU BENIM DUNYADA EN KARA GUNUMDU ,DUNYA BASIMA YIKILDI VE BIR DAHA AYAGA KALKMAM DIYE DUSUNDUM ..
.CEVAPLARIM.

1-Kibrista her evin bahcesini susleyen yasemin cicegi nis gibi kokusu oldugu icin.
2-Gul her zaman sevgiyle guldugu icin ,
3-Menekse kendimde yetistirdigim zarif insanlara benzettigim icin .
2-Gercekten en buyuk hayalim bir ogretmen olmakti.
2- Kendime ait el islerimi satabilegegim bir atolyem olmasi isteridim.
3-Evlatlarimin okuyup kimseye muhtac olmadan kendi ayaklarinin uzerinde durmasini en buyuk dilegimdir.
3-En sevdigim  huyum . 
1-Herkesi kendim gibi gormem gonulden sevmem.
2- Yardim sever kisiligim ve Ailema sevdiklerime Arkadaslarima deger veririm..
3- Paylasmayi cok seven biriyim.
2-En savmedigim huyum.
1-.Birazcik kinciyim.
2-En ufak haksizliga sinirlenirim.
3-Konusmayi cok seven biriyim bazen de dozunu asarim.
4-En gicik oldugum .
1- Lafazanlik yapip bos yere konusanlara.
2-Burnu kaf daginda olanlara.
3-Soz verip de sozunde durmayanlara.
5- Bir bayram gunu arabayla evimize gelirken hizla uzerimize carpan arac . dunyanin sonu geldigini sanmistim cok sukur allaha ucuz atlattik sevgiler arkadasima bir kez daha cok tesekkur ediyorum ve  bende blog dunyasindaki tum arkadasarimi mimliyorum hepinize kolay gelsin arkadaslar kucak dolusu sevgilermi yolluyorum ...

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

cevaplar için teşekkürler canım. rabbim bir daha öyle kaza göstermesin . hep sağlıklı hep mutlu ol canım

ahsenin dünyası dedi ki...

iyi günler arkadaşım cevapların için teşekürler allah bötle kazalar göstermez inşallah bir daha sivastan kucak dolusu sevgiler