YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

6 Mar 2010

""Lila Pelerinim""

Kendime gore yaptigim pelerinimi nihayet bitirdim canlarim sizlerle paylasmak istedim ... 110 ilmekle basladim ,8 sira ters haraso ordum duz orgunun icerisinde 3 sirada ,10 ilmkte 1, artirdim 210 ilmek oldu ,15 santim duz orgu yaptikat sonra .2, ters duz 1, sise dola ,siraya aynen devam ediniz 6.sira sonra ser sirada bir ornek keserek azaltiniz 12 ornek kalinca hepsini kapatiniz  Artirdiginiz ilmekleri basangic yerine kadar bir bir aciniz .,alt kismina tigla mulver ornegini 11 sira yapiniz,12,ci sirada pitilarla birlikte yapip bitiriniz ...yapim asamasina oldugu zaman cektigim pelerinim .bitmis halini resmini henuz cekemedim .. hepinize kucak dolusu sevgiler kolay gelsin canlarim ..

3 yorum:

nurece dedi ki...

arkadasim cok güzel olmus ellerine saglik güzel günlerde giyin ...

Unknown dedi ki...

Renk çok pastel.Bayıldım.Ellerine sağlık.

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ dedi ki...

Good blog.