YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

23 Oca 2011

"" Çiçek Çiçek Şalım Finale Dogru""

Merhaba dostlarim nasilsiniz? mutlu huzurlu saglikli bol kazancli yeni bir haftaya baslamaniz dilegiyle kucak dolusu sevgiler:))
Bir merakla basladigim Çiçek Çiçek Şalım yine bitiremedim yunum bitti yarina kaladim yinede fazla bekleyemedim ben sizlele paylasmak istedim ,
Sevgililer gunune  yetismeniz icin hemen baslamaniz gerekli kirmiziyi dusunmeninizi tavsiye ediyorum hadi bayanlar hepinize kolay gelsin saglicakla kalin :))

8 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

merhaba ablam nasılsın?
bitmişi daha güzel olacak inşallah,ellerine sağlık.bizim burda bir bayanda bu örneğin gri renklisini gördüm,çok şık duruyor:)
güle güle kullan,sevgiler

huuuubakbi dedi ki...

ablacim harikasin gene dökturuyorsun can ablam benim

Arzu'nun hobileri dedi ki...

merhaba ablacım.iyiyim çok şükür sizler nasılsınız.inşallah iyisinizdir.güzel bir hafta geçirmenizi diliyor ve seni kocaman öpüyorum. :))iyi geceler .tatlı rüyalar...sevgilerimle...

maria dedi ki...

FRUMOS
FELICITARI

MARI


DESCHIDE MAIL
AM TRIMIS MESAJ

aksungur46 dedi ki...

şalın görüntüsü muhteşem bitince ne olur bilemem kraliçe şalı valla canım ellerine sağlık çok çokkk güzel

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Şimdiden nefis görünüyor.
En güzel günlerde kullanman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım şalın çok güzel oluyor finale az kalmış belki şimdi finiş çizgisini geçmişsindir bile ellerine sğlık

Diah Rothman dedi ki...

This design is really beautiful!