YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

11 Ağu 2011

""Yunden Terlik""


Degerli misafirlerim bugun sizlere el emegi goz nuru bir terlik paylasmak istiyorum bir arkadasin blogunda gordum cok begendim iki gundur ormeye calisiyorum nihayet bitirdim .bir terligimden mola cikarip tabani yaptim uzerine balik sirti tig isi ordum alt tabanina kalin bir kumas parcasi ile birlikte birlestirdim bir terlik tabanina yapistirmak kaldi yapiskanim olmadigi icin yarina kaldim ( terlik tabani yoksa patik olarak da giyilebilinir ) herkese kucak dolsusu sevgiler hayirli iftarlar diliyorum:))

5 yorum:

canan dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın bende yapmıştım bu terlikten

maria dedi ki...

cok guzel terlik
mari

maria dedi ki...

cok guzel terlik
mari

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

Marifetane hobi dedi ki...

Canım çok güzel olmuş sadece üst parçasıyla bile terlikleri yenileme yapabiliriz.. ellerine sağlık..