YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

26 Kas 2011

""Yeni Üç Boyutlu Bolero""Anlatmali""



Hayirli geceler diliyorum herkese. Üç boyutlu yeni bir bolero modelini sizlerle paylasmak istiyorum gonul dostlarim bitirmek icin sabirsizlaniyorum cok buyuk bir zevle isliyorum sizlerinde begenecegini tahmin ediyorum yeni yilda abiye kiyafetlerin uzerine pek yakisiyor ben evde olan yunden yaptim beyaza islenmis hali cok harika neyse iste tarifi: 100 zincir veya bogaziniza gore zincir cekiniz . 100 zincir baslanir. 100 ilmek alttan batmali trabzan yapilir. her 10 trabzanda 1,trabzan artirin.kabarik cizgi olusmasi icin 1 sira alttan 1 sira ustten batarak alin. 10 sira orulur. semadaki kafes orguye gecin.zincir sayisi her sirada 1, artirin. 10 sira kafes orgu yapin.islem bitince digen motif orgusu ustten yerlestirin. 2,inci sira motif 1,atlamali yerlestirin. bu sekilde alt alta orulen motifler kaydirmali yerlesmis olur . Bitiste on bant ve yaka kenarlarina fistik yapilir. hepinize kolay gelsin sevgiler:))

4 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

beğenmek ne kelime.. bayıldım..

TATESAL dedi ki...

çok güzel ve değişik bir şal modeli ellerine sağlık arkadaşım,iyi geceler diliyorum....

maria dedi ki...

cok guzel sal

mari

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel görünüyor çok hoş farklı bir model ellerine sağlık bitmişinide şimdiden çok merak ettim..