YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

18 Ara 2012

""Eşime Ördügüm Hirka"""

Merhaba degerli dostlarim nasilsiniz? Bu aralar yun islerine taktim maglum yagmurlu gunlerde disarya cikmak sorun oldugundan onceden eve aldigim yunleri oruyorum esime ordugum borda hirkayi bitirip sizlerle paylasmak isttedim dilerim begenirsiniz ...oglumun dantel yatak ortusunu de bu arada bitirdim kenar orgusu beni bayagi yordu fakat harika bir ortu oldu dilerim kiymetini bilip gule gule kullanirlar .....Hepinize kucak dolusu sevgiler selamlar degerli dostlarim :)

8 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

senin kazağında bu kazak da çok muntazam olmş ablacım .sevgiler

örgüveyemek-gülşence dedi ki...

Güle güle giysin eşin güzel olmuş ellerine sağlık

örgüveyemek-gülşence dedi ki...

Güle güle giysin eşin güzel olmuş ellerine sağlık

Arzu'nun hobileri dedi ki...

selamlar ablacım.inşallah çok iyisinizdir.hırka çok güzel olmuş.ağbim güle güle,ağlıkla giyinsin.seninde ellerine,kollarına sağlık.çok öpüyorum.kucak dolusu sevgiler,en güzele emanet olun... :)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

çok beğendim.... ellerinize sağlık.. iyi günlerde giyilsin sıcacık....

maria dedi ki...

COOK,COOOOK GUZEL

mari


MERHABA ,YASEMIN
NASILSIN?

nurece dedi ki...

Gurbetci arkadasim cok güzel olmus ,ellerine saglik.esin güle güle giyinsin.
Ayrica blogumdaki cekilise beklerim.
Sevgiyle kal..

yasem dedi ki...

oo ne şanslı eşiniz güle güle giysin sizinde ellerinize sağlık