YASEMİNLERİM

YASEMİNLERİM

23 Şub 2013

Hediye Ördugum Bere """

Hayrili aksamlar degerli dostlarim umarim herkes iyidir :) Uzun zamandir blogumda bir sorun nedeniyle giris yapamiyorum bugun nihayet bazi degisiklikler yaptim yinede sorun devam ediyor ,,sizlerden uzakta kaldigim zaman icerisinde bazi el isleriyle mesgul oldum ve hediye  örğügum bere.yi sizlerle paylasmak istedim dilerim begenirsiniz ,,,not,,,Arkadaslar benim blogumdaki sorunu anlayamadim sizlerin blogunda da sorun varmi? bana yazarmisiniz lutfen:)

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım gelinkızın sağlıkla giysin:)

sorunun tam olarak anlamadım ama belki kendiliğinden düzelebilir birşey de olabilir zaman zaman blogger da olabiliyor:)

seherinörgüleri dedi ki...

Ellerine saglik cok güzel olmus

notdefterimden dedi ki...

elinize sağlık çok güzel olmuş..Gelininiz çok şanslı..